Complaint: Klacht

user-127111 on 11 September 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Hi mijn naam is Andre s-Gravemade.Ben al jaar en dag een klant bij jullie bedrijf in Delft.Afgelopen jaar d.d 11 noveber heb ik een jaar ticket geboekt reservation 1A/2YVP-
C5 met SWISS AIR,de uiterste datum wat jullie systeem ingaf
(AMADEUS)was dat ik 17 april 2012 terug kon vliegen.Afgelo-
week wilde ik me ticket herbevestigen,maar nu blijkt dat swiss air me uit het systeem hebben gegooid en kan ik dus niet meer terug vliegen,met alle narigheid van dien dat ik
een nieuwe ticket moet boeken.Mijn vraag is hoe is dit mo-
gelijk?

Desired solution:

Ik ga nu niet direct emailen over compensatie dat komt la-
ter aan de orde.Mijn vraag is hoe is dit mogelijk?

Message from Arke

12 years ago - Geachte heer/mevrouw, Wanneer u een melding wilt maken over uw reis, dan dient dit volgens de ANVR-Reisvoorwaarden binnen 1 maand na afloop van uw reis schriftelijk te worden ingediend bij de reisorganisatie. Deze website, waar u uw melding hebt geplaatst, is geen onderdeel van Arke. Wanneer u een reactie van ons verwacht, vragen wij u ons rechtstreeks te benaderen. Onze adresgegevens vindt u op onze website www.arke.nl onder Service - Veelgestelde vragen - Over ons - Klantenservice. Wanneer u uw reis via een reisbureau geboekt hebt, verzoeken wij u contact op te nemen met uw reisbureau voor de afhandeling van uw melding. Met vriendelijke groet, Webcareteam Klantenservice

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 19 september een schriftelijke reactie verstuurd naar de klant. Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of