Complaint: afwerking nabestaanden desk

user-127145 on 11 September 2012 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn moeder is overleden en dat is aangegeven bij de SNS met als gevolg dat de rekening geblokkeerd is. Dit op zich is bekend maar dan begint de ellende. Ik krijg een brief thuis met daarin de opmerking: gecondoleerd met het verlies van uw vrouw, heb duidelijk aangegeven dat het om mijn moeder ging. Kreeg allemaal rekeningen binnen die ik deels maar ben gaan voorschieten totdat ik een keer met de nabestaanden desk belde en mij vertelde: dat alle rekeningen mijn moeder aangaande had kunnen opsturen en dat zij dan de nota’s betaalden ( had dit in de brief gezet, was veeeel fijner geweest). Dan bel je weer een keer maar dan wordt er gezegd dat je beter kunt mailen, dat doe je met als reactie: wegens interne reorganisatie kunnen wij uw mail niet eerder beantwoorden dan over 2 tot 3 weken. Het is nu ondertussen 11 september en ben nog steeds niet verder. De rekening is nog niet vrij gemaakt en je hoort of ziet niets van de SNS

Desired solution:

Geen want er gebeurd niets

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

12 years ago - Beste Camping54, Ten eerst gecondoleerd met het verlies van je moeder. Heel vervelend dat dit niet juist vermeld stond in de brief. Onze welgemeende excuses hiervoor. We hebben je klacht doorgestuurd naar de nabestaandendesk en ik begrijp dat zij contact met je hebben opgenomen. De afhandeling zal nu snel plaatsvinden. We hopen dat dit naar tevredenheid zal zijn. Met vriendelijke groet, Wilma SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that SNS Bank posted

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Nabestaandendesk heeft contact opgenomen.

All complaints of