Complaint: Opzegging TV abonnement

user-127162 on 11 September 2012 about Geen idee in category Algemeen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vanwege het overstappen van een totaalpakket bij een andere aanbieder is het gewenst om mijn TV abonnemet bij u te beëindigen. Dat lijkt mij een logische conclusie!
Pogingen van mij om dit te doen via “mijn ziggo” mislukten ten ene male en ten andere male! Er kan van alles gewijzigd worden behalve beëindigen van een eenvoudig TV-abonnement.
Dan maar bellen naar een servicenummer. Eerste melding: kosten € 0,80 per min. Na doorverbinding melding van kosten € 0,10 per minuut. Vanwaar dat verschil plotseling? En wat betaal ik nu uiteindelijk? Na de nodige keuzes te hebben moetenmakenkrijg ik eindelijk een mederwerker van u aan de lijn. Na een slechte verbinding die maf en toe wegvalt kan ik eindelijk mijn boodschap doorgeven. Totale gespreksduur bijna 7 minuten! Effectieve gespreksduur hooguit een halve minuut!!

Desired solution:

Effectievere methode om een eenvoudig abonnement te kunnen beëindigen!!

All complaints of