Complaint: Wordt aan het lijntje gehouden

user-127630 on 15 September 2012 about Groupdeal.nl in category Coupon Sites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Via groupdeal een topdekmatras bestelt deze zou van traagschuim zijn.
AAngekomen was het niet de kwaliteit die ik voor ogen had.
Meteen gemailt dat ik de matras retour wou zenden.
Duurde 14 dagen voor ik het adres kreeg waar het heen moest.
12 aug.verstuurt met TNTpost.13 aug.via track en trace afgelevert.Kreeg 29 aug,bericht dat het matras niet was aangekomen,track en trace zei wel.
10 sept. weer gemailt.
12 sept bericht dat het matras zou zijn gebruikt en niet teruggenomen kon worden.Het zat nog in de verpakking is er niet uit geweest alleen de bovenkant van het plastic losgemaakt en kon toen voelen dat het niet goed was.
Je wordt van het kastje naar de muur gestuurt.
Krijgt het telefoonnummer van de leverancier,zegt die ijskoud wij verkopen geen topdekmatrassen.
Wordt hier heel boos en verdrietig over.

Desired solution:

Dat ik mijn geld terug krijg!!!!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Groupdeal.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Groupdeal.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Groupdeal.nl posted

Groupdeal.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste mevrouw,

De leverancier geeft aan dat het matras door u gebruikt is wil daarom de retourzending niet accepteren.

Alleen ongebruikte producten in originele verpakking kunnen retour gezonden worden!

Wij zijn aan het kijken wat wij nog voor u kunnen betekenen in dit geval!

Vriendelijke groet,

Het GroupDeal Team,
www.groupdeal.nl

All complaints of