My complaint:
ik heb in mei voor 308,00 euro aan schoenen bij zalando gekocht, ingeleverd bij een kiala punt om retour te doen, maar zalando werkt niet in combinatie met kiala dus hadden het pakketje niet aan mogen nemen maar hebben het wel gedaan, en naar zalando gestuurd, die hebben het pakketje niet aangenomen en weer retour gedaan, na ruim 3 maanden te mailen en bellen met zalando en kiala wordt ik van het kastje naar de muur geslingerd, zalando geeft kiala de schuld en mij, en kiala zegt het pakketje is afgeleverd bij zalando, ik moet mijn geld maar terug eisen bij zalando wordt mij verteld door kiala, maar zo werkt dat niet zeggen ze bij zalando want ik heb het pakketje ingeleverd bij kiala en niet bij een tnt postkantoor dus kan ik naar mijn centen fluiten, heb weer contact gezocht met kiala, zeggen tegen mij zalando moet contact opnemen met kiala dan kunnen wij bij kiala de procedure starten en kunnen wij geld overmaken naar zalando, heb ik weer contact gehad met zalando maar willen niet meewerken om contact op te nemen met kiala, omdat hun vinden dat het kiala zijn fout is, ik zeg dus ik ben klant bij jullie en jullie nemen dus niet de moeite om mij daar bij te helpen om het geld terug te krijgen! nee dat was ons probleem en daar doen hun verder niets mee, is was zeer boos en teleurgesteld, en zal alles in het werk stellen om het geld boven tafel te krijgen! Zalando is dus ook geen klantvriendelijk bedrijf! anders hadden zij wel de moeite genomen om mij verder te helpen, zolang je maar bestelt ben je wel de moeite waard, maar als het om een probleem gaat helpen ze je daar in niet verder! zeer slecht…
Desired solution:
Dat ze de moeite nemen om contact op te nemen met kiala, om te kijken dat ze samen met een oplossing komen, ik heb het bewijs in huis dat ik het pakket retour heb gestuurd!