Complaint: lange wachttijd

user-128200 on 17 September 2012 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn schoonvader is 27 jl. plotseling overleden. Wij als kinderen hebben de Verklaring van Erfrecht binnen en moeten nu alles regelen. Mijn schoonvader heeft alles lopen bij de SNS bank. Wij hebben de SNS gebeld en dan moeten wij horen dat het koppelen van de rekening van mijn schoonvader aan onze eigen SNS rekening 6 tot 8 weken moet duren. Ook is nu alles geblokkerd. Wij vinden dit eigenlijk ongehoord dat dit alles zolang moet duren. Wij willen rekeningen betalen en de zaken verder kunnen regelen. Wij krijgen dan te horen dat de SNS een achterstand heeft, hier kunnen wij als klant niets aan doen. Het is aan de SNS om bij deze afdeling orde op zaken te stellen.

Desired solution:

Wij eisen dat de rekening van onze vader(schoonvader) per direct gekoppeld wordt aan onze eigen SNS rekening en de blokkade wordt opgeheven. Volgens ons is dit een kwestie van 1 druk op een knop.
Het betreft: refnr. 806829

Message from SNS Bank

12 years ago - Beste Gerlinda, Allereerst gecondoleerd met het verlies van je schoonvader. We realiseren ons dat het uitermate vervelend is dat een afdeling als SNS Nabestaandendesk een achterstand heeft. Zeker wanneer je als nabestaanden zoveel andere dingen aan je hoofd hebt. Daarvoor onze oprechte excuses. We hebben je klacht doorgezet naar de juiste afdeling. Zodra we een antwoord hebben zullen we hierover berichten. Met vriendelijke groet, Lindsay SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

12 years ago - Beste Gerlinda, Zojuist hebben we terugkoppeling gekregen van de betreffende afdeling. Het dossier is in behandeling genomen. Het dossier wordt verder behandeld door een medewerker van de afdeling hypotheken en de verwachting is dat de rekeningen en hypotheek binnen twee weken zijn omgezet. Er is telefonisch contact met je gezocht maar helaas kreeg deze medewerker geen gehoor. Daarop heeft zij je voicemail ingesproken met haar gegevens en het verzoek contact met haar op te nemen. Nogmaals excuses voor de vertraagde verwerking. Er wordt hard gewerkt om de achterstand op te lossen. Lindsay SNS Bank Webcare

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste Gerlinda, Heb je uiteindelijk nog contact gehad met onze collega van de Nabestaandendesk? We hopen dat je klacht naar wens is opgelost. Mocht dit niet zo zijn, dan horen we dit ook graag. Als we geen reactie meer van je ontvangen, zetten we deze klacht op afgehandeld. Met vriendelijke groet, Marnix SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

All complaints of