My complaint:
Mijn schoonvader is 27 jl. plotseling overleden. Wij als kinderen hebben de Verklaring van Erfrecht binnen en moeten nu alles regelen. Mijn schoonvader heeft alles lopen bij de SNS bank. Wij hebben de SNS gebeld en dan moeten wij horen dat het koppelen van de rekening van mijn schoonvader aan onze eigen SNS rekening 6 tot 8 weken moet duren. Ook is nu alles geblokkerd. Wij vinden dit eigenlijk ongehoord dat dit alles zolang moet duren. Wij willen rekeningen betalen en de zaken verder kunnen regelen. Wij krijgen dan te horen dat de SNS een achterstand heeft, hier kunnen wij als klant niets aan doen. Het is aan de SNS om bij deze afdeling orde op zaken te stellen.
Desired solution:
Wij eisen dat de rekening van onze vader(schoonvader) per direct gekoppeld wordt aan onze eigen SNS rekening en de blokkade wordt opgeheven. Volgens ons is dit een kwestie van 1 druk op een knop.
Het betreft: refnr. 806829