Complaint: Schade televisie

user-128218 on 17 September 2012 about Nationaal Spaarfonds in category Verzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 5 juli heeft onze kleinzoon een ijzer voorwerp tegen de tv gegooid waardoor er een put in het beeldscherm zit en de rand is beschadigd. Mijn zoon en schoondochter waren op die datum bezig met uit elkaar gaan. Ik heb de schade bij hen gemeld en mijn schoondochter heeft hierover de verzekering gebeld. De verzekering kwam terug (omdat ze bezig waren met uit elkaar gaan) dat de schade gemeld moest worden door onze zoon. Deze heeft de schade gemeld alleen een verkeerde datum vermeld. De verzekering geeft aan dat zij de schade niet vergoeden omdat onze zoon ons adres als postadres heeft opgegeven. Wat de verzekering genoteerd heeft als zijnde dat mijn zoon hier zou wonen.
Mijn zoon komt er niet meer uit en daarom heb ik even gebeld.
Ik heb gevraagd wat er aan de hand is. Hij heeft een verkeerde datum als schadedatum opgegeven als ik aangeef dat ik een foto heb met de juiste datum, wordt meteen gezegd dat er dan een schadeexpert langs komt om de schade te bekijken en om te verifieren of de datum van de foto wel correct is.
De suggestie werdt gewekt dat ik de boel bedonder en dat ik lastig ben. Dat zal allemaal best zijn maar vriendelijk was het zeker niet.

Desired solution:

Als mijn zoon de schade kan melden maar nu met de juiste datum erbij en als er dan een schadeexpert langs komt kan me dat niets schelen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Nationaal Spaarfonds

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Nationaal Spaarfonds

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Nationaal Spaarfonds posted

Nationaal Spaarfonds

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Er is telefonisch contact opgenomen met de klant. De schade wordt opnieuw in behandeling genomen.

All complaints of