My complaint:
In juni 2012 heb ik telefonisch kaartjes besteld voor soldaat van oranje van 8 september 2012. Ik was toen met de telefoniste overeengekomen dat het rij 6, stoel 1 en 3 zou worden. De telefoniste had benadrukt dat ik dan helemaal vooraan en precies in het midden zou zitten. Daar aangekomen zaten wij inderdaad vooraan en in het midden zoals de telefoniste had beloofd. Totdat wij erachter kwamen dat onze kaartjes niet voor de zaal was, maar de ring. Rij 6, stoel 1 en 3 in de ring is niet de plaatsen wat de telefoniste had beloofd. Blijkbaar is er een fout gemaakt. Wij waren onaangenaam verrast en heel erg teleurgesteld. Het is ook erg jammer dat wij daardoor niet zo van de voorstelling konden genieten.
Nadat ik een klacht had ingediend probeerde de klantenservice er heel makkelijk vanaf te komen door te zeggen dat de plaatsen in de zaal toen al uitverkocht was. Gezien het feit dat de telefoniste op het moment van reservering tegen mij heeft gezegd dat ik vooraan in de zaal zal zitten precies in het midden, klopt het dus niet wat de klantenservice zegt. Daardoor ben ik nu alleen maar nog kwader geworden.
Desired solution:
Een redelijke vergoeding.