My complaint:
Ik heb een aantal schoenen in 1x besteld en het hele pakket met alle schoenen terug gestuurd (in een enorm grote doos).
Want geen enkel paar voldeed aan mijn verwachting (te groot, te klein, kleur valt tegen etc). Maar nu zegt Zalando dat er 1 paar laarzen ontbreekt terwijl ik alle schoenen retour heb gestuurd en de retour bon heb ingevuld. Kunnen ze niet tellen bij Zalando?
Nu moet ik een rechtsverklaring invullen met alle artikelnummers en dergelijke. Ben ik daar weer druk mee, alsof ik hele dagen niets heb te doen. Terwijl ik niet de fout maar maar zij. Ben er na dit gedoe wel helemaal klaar mee en ga ook nooit meer op deze wijze proberen leuke schoenen proberen te vinden. Veel te omslachtig. Dan toch maar liever de stad in! Dan weet je wat je koopt.
Desired solution:
Retourzendingen goed verwerken en klanten niet lastig vallen met omslachtige rechtsverklaringen terwijl jullie op de site kunnen zien om welke artikelnummers dat het gaat. Alles is gewoon retour gegaan. Ik heb nog nooit een paar schoenen van jullie gehouden omdat ze me elke keer tegen vielen (kleur, maat niet goed, model etc).
Dus als je bij mijn bestellingen kijkt zie je wat ik ooit heb besteld en wat allemaal retour is gegaan. Ik snap het nu dus niet van deze rechtsverklaring!