Complaint: Eindnota klantnummer 2000548475/factuurnummer 20000033941

faat13 on 20 September 2012 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik ontvang van uw de eindnota over een periode van 07 maart 2012 t/m 03 april 2012, voor het leveren van gas en elektriciteit, een bedrag van 20,24 euro. Maar nu krijg ik ook 2 keer te betalen bedrag 105,04 euro, voor opzegvergoeding elektriciteit contract en nog een keer een bedrag van 105,04 euro voor opzegvergoeding gas, contract. Ik ben bereid om de kosten voor de opzegvergoeding elektriciteit contract te betalen.

er werd mijn vertelt door u werknemer van NEM bij vroegtijdig vertrek betaalt uw wel 100 euro aan de NEM, daarvan was ik inderdaad op de hoogte.
En daar heb ik voor getekend, maar nu moet ik 2 keer 210 euro betalen dat is veel te veel en financieel kan ik het ook niet opbrengen.

ik ben bereid om de overige kosten te betalen, van de eindnota, als u een correctie wil aanbrengen in het factuur. Ik heb inmiddels ook al aanmaan kosten ontvangen, graag is mijn verzoek aan u om mijn klacht te beoordelen,
en mijn tegemoet wil komen,

voor nader informatie kunt u contact opnemen met mw. F. EL Ammach onder te telefoonnummer 0657588238

mvg,

mw. EL Ammach

Desired solution:

met alles ben ik tevreden als er maar een oplossing komt en dat de NEM mijn hierbij graag tegemoet willen komen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that NLE posted

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben de klant een berich verzonden via de mail

Met vriendelijke groet,

De Nederlandse Energie Maatschappij.

All complaints of