Complaint: online rolstoelplaats besteld.

user-129223 on 21 September 2012 about PATHE in category Bioscopen & Theaters

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik heb vandaag via de site van Pathe gereserveerd waarvan de 2 plaatsen rolstoelplaatsen waren. eenmaal aangekomen konden we niet naar de film omdat je online achteraf geen rolstoelplekken kan reserveren via internet maar moest bellen. nu staat er tijdens het reserveren waar je de stoelen kan kiezen 4 plekken waar een rolstoelicoon instaan. en ook daar werd ons verteld dat die plaatsen gewone stoelen waren. wij konden dus niet naar de film omdat je niet kan reserveren via internet. het zou veranderd worden op de website zijn vaker klachten van gekomen en er blijkt dat er niks aan de site etc. gedaan wordt. ik vind dat het wel wat beter aangegeven mag worden. we konden kiezen of een andere film vandaag of andere datum.

Desired solution:

wij hebben nu 2 vrijkaarten gekregen om de film te bezoeken op een andere dag. ondanks ik het nog schandalig vind dat we niet op deze dag de film konden zien. is de oplossing goed geregeld. maar ze mogen er zeker wel even achteraan gaan voordat er meer ontevreden gezichten komen.

All complaints of