Complaint: Opgelicht door Hotelbon

GBM on 23 September 2012 about Hotelbon in category Reizen Algemeen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Een jaar of zeven geleden hebben wij ooit een hotelbon kado gekregen bij aanschaf van een alarmsysteem. Sindsdien beschouwt Hotelbon ons als klant, terwijl wij zelf dit initiatief nooit genomen hebben en ook nooit genomen zouden hebben. We hebben er ook nooit gebruik van gemaakt. Desondanks blijft de FA Hotelbon ons al jaren bestoken met rekeningen, incassoburo’s en dergelijke. Desgevraagd werd mij destijds aangegeven door een vrij onbeschofte dame dat ik de hele hotelbon niet kon opzeggen.

Wij waren er niet mee bekend dat je ook met een kadootje voor jarenlang vast zit aan deze ellende terwijl je dit niet wenst. Met andere woorden, zowel door het verkopende bedrijf (bedankt, alert services) als door hotelbon zijn wij willens en wetens bedonderd!!!!

Met andere woorden,

Desired solution:

- Excuses
- uitschrijven uit de boeken
- de rekeningen over de afgelopen zeven jaar intrekken

en na bovenstaande nooit meer iets van dit bedrijf horen.

All complaints of