Complaint: Bus komt altijd te laat of te vroeg

user-129337 on 22 September 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik reis regelmatig met lijn 44 en 45 van Rhenen station naar Kesteren station. De trein komt om 21 aan, en zou dus het busje die om 26 vertrekt makkelijk moeten halen, maar dat is dus zelden het geval! Andersom geld het zelfde probleem! Het busje is altijd te laat danwel te vroeg! Ik kan er op zich mee instemmen dat hij te laat zou komen door vertragingen op de weg etc, maar voor het te vroeg aankomen(en doorrijden!!) vind ik geen enkele reden. Hierdoor heb ik dus gisteren drie kwartier in de kou mogen wachten ‘s avonds op het volgende busje! dit is slechts een voorbeeld, ik heb het veel vaker gehad inmiddels. Ik ben dit inmiddels heel erg zat aan het worden.

Desired solution:

Het op tijd rijden van deze bussen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arriva

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Arriva posted

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezer er voor om uw reactie via ons eigen registratiesysteem op te lossen, dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen.
U kunt uw reactie rechtstreeks bij ons achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op

Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of