Complaint: Als Friend naar Kempervennen maar geen Friends voordelen

user-129390 on 23 September 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Komend weekend (28 sept) verblijven wij ter ere van de verjaardag van mijn schoonmoeder en haar vriend een weekend in De Kempervennen. We verblijven daar met alle kinderen en kleinkinderen (16 in totaal) in twee 8-pers. Eden Premium cottages die door middel van het verwijderen van de tussenwand één cottage worden. Mijn man en ik zijn CP-Friend en hebben de boeking geregeld, met de gedachte dat we als Friend om 13.00 het park al op kunnen. Wat blijkt nu: Centerparcs laat ons niet vanaf 13.00 naar het huisje gaan, omdat het een groter huisje zou betreffen en ze zitten met de schoonmaak die dan meer tijd kost. Ik heb daar eerder al eens mijn ongenoegen over geuit, maar kreeg gewoon nul op het rekest met als argument dat de schoonmaak en het verwijderen van de tussenwand teveel tijd zouden kosten. Ik vind het echt ronduit be-la-che-lijk, vooral omdat het geen probleem was geweest als we twee losse huisjes hadden geregeld. Het argument dat het nu één groot huisje betreft kan ik dan ook niet volgen. Voor mij doet het echt afbreuk aan de services van CenterParcs, ik vind het ongelofelijk dat er niets te regelen valt, het weekendje daar kost bijna €2.000! En dan nog is CenterParcs niet bereid om het voor ons mogelijk te maken de Friends-voordelen te kunnen gebruiken, door eerder het huisje in te kunnen.

Graag wil ik nog opmerken dat ik alle begrip zou hebben bij een valide argument, maar ik kan de redenatie niet volgen en merk alleen maar dat CenterParcs op geen enkele manier bereid is om mee te denken en zich bereidwillig op te stellen.

Desired solution:

Ik zou graag zien dat CenterParcs zorgt dat wij vanaf 13h, zoals elke Friend, de huisjes kunnen betreden. De tussenwand hoeft dan nog niet eens weg te zijn, we willen juist graag eerder het zwembad in en dan is het prettig dat we niet nog een keer terug naar de auto hoeven om onze spullen uit te laden. Volgens mij niet eens zoveel gevraagd!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Gast een begeleidende brief gestuurd.

All complaints of