My complaint:
in februari ontstond er een breuk in onze kabel na vele telefoontjes van onze kant en geen reactie van kpn kwamen we op de escalatieafdeling op hun advies haalden we een digitenne en een dongel. Nadat na nog vele malen bellen onze aansluiting weer werkte leverde we de dongel en digitenne weer in. Helaas ging ook dit niet vlekkeloos en behandelde de medewerker in de winkel ons als debielen die zaken van kpn kwamen inleveren op de verkeerde plek. Maar goed eind goed al goed helaas niet. Na 4 maanden schrijft KPN rustig nog steeds een dongel abbonement af welke we niet hebben. Om dit op te lossen moesten we de rekening betalen 4 X 30 euro waarop KPN dit onterechte bedrag terug stortte helaas wel minus de btw???? dus 28,25 terug gestort. logisch toch. Toen ons abbonement op gezegd per 31 augustus dus stop op 1 augustus de monteur van KPN op de stoep om de spullen op te halen. Toch waar weggestuurd met het verzoek een maandje te wachten en toen kwamen ze helemaal niet meer.
vervolgens bevestiging ontvangen dat we per 31 aug alles hadden stop gezet. Dus natuurlijk schrijft KPN weer geld af in september en oktober. Eindelijk stopte ze met het onterechte dongel abbonement laten ze ons weer niet gaan. Nu dreigen ze met een deurwaarder voor een periode welke we niet meer hoeven te betalen.
Desired solution:
met het stopzetten van de afschrijvingen een excuses en een bevestigingsbrief dat we geen verplichtingen meer hebben naar KPN en zeker geen deurwaarder