My complaint:
ik heb 2 paar laarzen besteld voor mijn dochter maat 32. deze waren veel te groot dus ik heb deze retour verzonden. keurig binnen de termijn min retour via de site aangemeld, retour etiket geprint, de doos dichtgeplakt en het etiket bijgevoegd. precies zoals het hoort naar het postkantoor gebracht. weken niets gehoord en nu krijg ik opeens een rekening van maar liefst 170 euro voor iets wat ik niet heb!!! in de telefoon geklommen en zalando meerdere keren gebeld. ze konden niets voor me doen. kreeg zelfs mensen aan de lijn die mij de procedure maar weerns gingen uitleggen.Ik werd behandeldnalsof ik achterlijk ben.. sprong bijna tegen hetbplafond maar ja als je je geduld verliest aan de telefoon doen ze niets meer voor je.
vervolgens werd ik naar het postkantoor verwezen.ook zij konden het zogenaamd niet meer achterhalen (is gewoon te veel moeite). vervolgens met postnl gebeld 3x en werd weer verwezen naar zalando. het was echt onmogelijk om het pakket op te zoeken!!!! weer naar zalando terug… moest toch echt bij post nl zijn. net toen ik het wilde opgeven… zag ik dat ik hier een klacht kan indienen. ik heb het pakketje keurig afgeleverd bij het postkantoor 1000% zeker en nu is het niet aangekomen bij zalando ??? bizar hoor … heb het bewijsje niet meer en waren immers al een aantal weken overheen.. vervolgens krijg ik een mail met dat ik de bestelling die ik heb terug gestuurd toch moet afrekenen!!!! dit is gewoon diefstal!!!
Desired solution:
vind mijn pakket of neem contact op met postnl om het te traceren. volgens hen is dit mogelijk indien zakelijke klanten dit opvragen. ik ga niet iets betalen watik niet heb!!! mijn dochter heeft niet een maat 32 maar 30!!!