Complaint: Nog geen oplossing voor de klacht

user-127145 on 26 September 2012 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Is nog steeds niet opgelost, ben donderdag na klacht indienen wel gebeld door SNS met excuses en vrijdags door iemand die vroeg of de aandelen verkocht moesten worden en dat is het eind van het verhaal. Ik heb net ingelogd op de site en de rekening is nog niet gekoppeld dus kan ik er nog niet bij en de effectenrekening is nog gevuld met geld dus de aandelen zijn nog niet verkocht. Per saldo dus niets gebeurd buiten 2 telefoontjes waar ik niets mee opgeschoten ben.

Desired solution:

Dat het nu toch eindelijk een keer opgelost moet zijn, 1e klacht is van 11-09 en nu is het 26-09 en ben ik nog niets verder.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste Camping54, Erg vervelend dat de rekening nog niet gekoppeld is. We hebben de afdeling Nabestaandendesk verzocht om nogmaals contact met je op te nemen. Deze klacht is 2 keer ingevoerd, vandaar dat we er een op afgehandeld zetten. We hopen het nu snel wordt opgelost. Met vriendelijke groet, Tibor SNS Bank Webcare

All complaints of