Complaint: opsturen polisblad

user-129993 on 26 September 2012 about Nationaal Spaarfonds in category Verzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik heb op 29 augustus 2012 gevraagd of men mij het polisblad van een reeds bestaande uitvaartverzekering konden toesturen omdat ik deze moest overleggen bij de gemeente.ondertussen reeds 2 x gebeld waar die polis bleef(want het duurt bij hun nog langer als bij de belasting)

Desired solution:

direkte toezending van het polisblad van mijn uitvaartverzekering(moet niet zo heel moeilijk zijn)

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Nationaal Spaarfonds

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Nationaal Spaarfonds

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Nationaal Spaarfonds posted

Nationaal Spaarfonds

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Polisblad is vandaag verzonden.

All complaints of