Complaint: overstap service

user-130035 on 26 September 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben in augustus verhuisd en over gestapt van tele2 naar kpn glavezel alles in 1. Na aanmelding werd ik hierover teruggebeld over welke diensten ik precies wilde hebben. Ik vroeg toen ook of mijn toenmalige diensten, die ik afnam bij tele2 en ziggo ook werden opgezegd. Er werdt me toen verzekerd dat tele2, dus telefoon en internet werd opgezegd. En dat ik het tv abbonement, bij ziggo, zelf op moest zeggen, wat ik ook heb gedaan.
Nu kreeg ik tot mijn schrik nog steeds een factuur van tele2 deze maand. Toen ik tele2 belde zeiden ze me dat ze nooit een opzegbrief gehad hebben. En kpn zegt dat ik dit niet heb aangegeven. Terwijl ik het er toch echt telefonish met kpn over heb gehad. Het telefoonnummer is ook door kpn overgenomen en is ook netjes op ons nieuwe adres aangesloten. Over deze telefoonlijn zat ook de adsl aansluiting. Ik zit dus nu met dubbelle kosten. Ik heb wel inmiddels tele2 opgezegd.

Desired solution:

Een tegemoedkoming van mijn dubbele kosten

All complaints of