My complaint:
ben al vanaf feb.2011 bezig om fatsoenlijk internet verbinding te krijgen en houden.ben de storingen vanaf nov.2011 gaan bijhouden.Heb inmiddels al een heel dossier opgebouwd maar nog steeds geen oplossing.Ben steeds bezig om begrip te krijgen voor mijn probleem (steeds uitval van uren)
heb brief geschreven over compensatie maar men is gewoon niet thuis geven geen reactie.Als je de helpdesk belt dan is het net of er een bandje word afgepeeld met kunt U dit doen en waar staat de modem kunt U dit even doen.
Ik ben zwaar teleurgesteld in de Caiway en de netwerkbeheerder (Rekam)want het is voor internet en bellen een waardeloze organisatie en zeer onvriendelijk voor de klanten.zie ook laatste mail In uw e-mail heeft u een vraag over de storingen.
U kunt het beste contact opnemen met de helpdesk om een modemmeet te laten startten.
Op deze manier kunnen gedurende een aantal dagen de verbinding in de gaten houden op afstand en zien waar de storing spelen.
Via telefoonnummer 1200 kunt u ons bereiken.
Hopende u voldoende op de hoogte gesteld te hebben.
Met vriendelijke groet,
Caiway
Chris van Dooren
medewerker klantenservice
CAIW Diensten B.V. – KvK 27237487
Postbus 45, 2670 AA Naaldwijk
T 088 2249 111 of 1200 (gratis via telefonie van Caiway)
F 0174 638536
I www.caiway.nl
@Caiway
Is het mogelijk dat er eens goed gekeken wordt naar de Internet en bellen verbinding want er is al bijna 2 jaar wel erg veel uitval wat ik niet normaal vind. Er is al van alles aan gedaan maar het heeft niet tot mijn tevredenheid geleid. Ik ga toch overwegen om naar een andere Internet provider te gaan kijken als dit probleem nu niet serieus aangepakt wordt. Vr gr 3421VM 13 Oudewater
Copyright CAIW Diensten BV | Alle rechten voorbehouden
Algemene voorwaarden | Privacy Policy | Contactgegevens
Desired solution:
dat er eens serieus naar gekeken en er wat aan gedaan wordt.
Een ruimte station is beter bereikbaar dan ik.
Luisteren naar klant als die een probleenm heeft met de geleverde dienst.