Complaint: Geachte KPN,

user-130370 on 27 September 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Datum: 16-07-2012
Oosterwolde (FR)

In de maand juni 2012 hebben wij gedurende anderhalve week geen telefoon, internet, digitaal tv ontvangst gehad door een storing van uwer kant. Wij hebben hier de nodige onkosten en ongemak uit gekregen. Uw medewerker van KPN gaf aan dat wij voor vergoeding in aanmerking zouden komen door mogelijke specificaties naar u op te sturen.
– Zie bijlage; de nodige mobiele telefonie onkosten
– Abbonementsgeld kpn zonder ontvangst
– Ook heeft mijn zoon in zijn proefwerkperiode in de bibliotheek internet nodig gehad voor leren en maken van zijn schoolwerk. Dit valt niet aan te tonen maar de kosten voor ‘gebruikmaking van’ waren zeker 20 euro.
Graag zien wij een berichtgeving en tegemoetkoming van uwer kant.

De brief met bijlagen van de kosten hebben we opgestuurd naar de klantenservice. We hebben geen bevestiging van wat dan ook ontvangen. De klachtensite van KPN lukt mij nu niet om te openen op internet. Ze Komen hun belofte niet na wat wel is toegezegd.
We hebben abbonementsgeld etc volledig moeten betalen zonder hun verleende diensten

Desired solution:

1) Bij storing graag melding van KPN vooraf en vermelding hoe lang de storing wordt verwacht
2) Onkosten vergoeding
3) Graag ontvangstbevesting van onze klacht (is getekend opgestuurd!!!)

All complaints of