Complaint: Geen oplossing en reactie van mijn klachten door KPN

user-130430 on 28 September 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds april bezig onze twee telefoonnlijnen zakelijk te krijgen, wordt van kastje naar de muurgestuurd en niemand helpt. Consumenten afdeling zegt dat we naar de zakelijke afdeling moeten bellen omdat het zakelijke lijn is en daar zeggen ze dat we naar de consumenten afdeling moeten bellen. We zijn 3 weken telefonisch niet bereikbaar geweest en we hebben elke dag bijna moeten bellen om dat opgelost te krijgen, omdat er veel mis ging heb ik in juni een klachtenbrief geschreven waar ik tot op vandaag helemaal geen reactie op gekregen heb. Begin vorige week weer gebeld, meer dan een uur en niets opgeschoten, men maakte een klacht aan en ik zou binnen 5 dagen terug gebeld worden, we zijn 10 dagen verder en nog geen reactie. Men beloofde mij alles om te zetten van 2 lijnen en internetplusbellen naar een ondernemingspakket en sneller internet. KPN heeft 3 x zelfs een momteur gestuurd (ook die afspraken liepen overigens verkeerd) om dat i orde te maken , maar die hebben niets gedaan zeggen dat het technisch niet mogelijk is. Afgelopen week zei men door de telefoon dat dit ook helemaal niet kan. Maar waaromzeggen ze het dan toe? Ipv van 2 naar 1 factuur te gaan wat de bedoeling was ontvangen we nu 3 facturen! we betalen veel te veel, we betalen ook 10 euro voor bel onbeperkt altijd , maar ze brengen ook alle gesprekskosten in rekening@! dat klopt niet, heb ik ook overgebeld en dan begint alles weer opnieuw dan moet ik een andere afdeling bellen en die verwijzen me weer door en die zeggen weer dat ik wordt terug gebeld etc etc ik ben nu wanhopig, wil alles graag goed geregeld hebben , maar niemand helpt me. Men verwijst naar elkaar en reageert niet op mijn klachten.

Desired solution:

* Reactie op mijn klachtenbrief van juni
* geld terug van de monteurskosten (dit is ons telefonisch ook toegezegd maar niet gebeurd)
*1 factuur waar alles op staat ipv 3
*correctie teveel betaalde geld (ivm belonbeperkt altijd en alle gesprekskosten die we betalen)
*excuses voor alles
*tegemoet komening van alle kosten en tijd die we gemaakt hebben (uren en uren bellen en schrijven)

All complaints of