Complaint: Verdwenen paar schoenen bij aankomst Zalando

user-131374 on 02 October 2012 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 29 augustus 2011 heb ik een aantal schoenen en kleding besteld. Één paar schoenen en wat kleding heb ik gehouden, de rest is teruggestuurd. Een aantal weken later krijg ik te horen dat niet alles in de doos zat. Heel raar want ik had toch echt het ‘verdwenen’ paar schoenen in de doos gedaan. Maar goed, als ik het verzendbewijs opstuurde was het oké. Maar toen moest er ook nog een rechtsverklaring ingevuld worden en dit moest per post of fax (ouderwets) opgestuurd worden. En wat gebeurt er nu, de rechtsverklaring is nooit aangekomen (ben ik een jaar later achter gekomen via aanmaning).
Dus een aanmaning was het gevolg, meteen gebeld en gemaild. Ik moest het verzendbewijs nog een keer opsturen. Gedaan en vervolgens niets meer gehoord. Dus dan denk je mooi, opgelost. Laatste contact was op 6 december 2011. Totdat ik 24 augustus 2012 een jaar later ineens een aanmaning kreeg van maar liefst €117,40 voor een paar schoenen die ik heb opgestuurd en een rechtsverklaring die is opgestuurd. Maar heel toevallig niet is aangekomen.
Ik vind het niet kunnen dat er na een jaar nog een aanmaning komt waarin wordt verteld dat ik het bedrag alsnog moet betalen omdat de rechtsverklaring nooit is ontvangen. Alle keren dat ik heb gebeld en gemaild is mij dat nooit verteld. Anders had ik gelijk nog een keer die rechtsverklaring in kunnen vullen en opsturen.
Ik vind dit geen service, zowel het incassobureau als Zalando doet geen antwoord geven waarom dat mij niet is verteld. En blijft erbij dat het bedrag betaald moet worden.

Desired solution:

Ik heb de schoenen in de doos gedaan. Ik heb het verzendbewijs gemaild en de rechtsverklaring opgestuurd. Volgens mij komt het wel goed uit dat de verklaring nooit is aangekomen. Maar wie zegt dat er niet iemand bij Zalando nu met een gratis paar schoenen rond loopt.

Ik sta volkomen in mijn recht. Het kan niet dat ik na een jaar pas te horen krijg dat de rechtsverklaring niet is ontvangen, omdat ik daarvoor al meerdere keren contact heb opgenomen met zowel het incassobureau als Zalando. Dus ik verwacht dat dit bedrag komt te vervallen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Mevrouw ontvangt over deze zaak een e-mail van onze klantenservice.

All complaints of