Complaint: Sinds april 2012 geen correcte meubels DRAMA!! Na een half jaar met kapotte meubels, komt Woonsquare met de smoes dat wij een scheven vloer hebben!

user-131809 on 07 October 2012 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ls,

Sinds 23 april 2012, hebben wij nog steeds geen correcte afgeleverde meubels, waar wel betaald voor is door ons!!
Wij balen hier ontzettend van. Wij hebben dus sinds de dag van aankoop (23-04-2012) alsmaar problemen met jullie.
Heel lang moeten wachten op meubels om ze afgeleverd te krijgen, zelf contact meten opnemen om te melden dat we nog steeds geen meubels hebben, maanden lang heen en weer bellen en naar de showroom rijden alleen maar om met een fatsoenlijk persoon te praten die ons begrijpt en iets kan doen, kapotte meubels die afgeleverd worden, monteurs en bezorgers die geen idee hebben van normale omgang en die blijkbaar nooit eerder een kast in elkaar hebben gemonteerd, sinds april hebben wij heel veel monteurs over de vloer gehad die niets konden oplossen, ze maakt foto’s en zouden een specialist sturen en het op de zaak melden wat nooit is gebeurd en waar we nooit iets over hoorden, KORTOM HEEEEL VEEEL ELLENDE!!!!!
We hebben nog steeds meubels in huis die niet deugen, zo hebben we ze niet in de winkel gekocht! Ik heb bijvoorbeeld maandenlang de deur van de dressoir niet op een normale manier kunnen sluiten! De tafelblad is krom en sluit niet goed aan bij de poten.
De stoelen zijn vies afgeleverd, ik zei tegen de bezorger dat hij de stoelen gelijk mee kan nemen dit wil ik niet in min huis hebben!  1 stoel was zelfs bij de hoofdsteun ongeveer, helemaal gescheurd! Vreselijk! Hoe kun je een klant zoiets aandoen? Wat is service?
4 maanden later na aankoop hadden wij nog geen meubels. Na heel vaak bellen en de onvriendelijke en onprofessionele toon van de telefoniste aan te horen, kregen we eindelijk een afspraak voor de bezorging.
De dressoir en de eettafel werden bezorgd maar de 6 eetkamerstoelen en de hoekbank waren er nog steeds niet!  Weer na lang heen en weer bellen en op en neer rijden naar de showroom kregen we eindelijk een tijdelijke vervangend bank en 4 vieze oude stoelen. De eettafel en de dressoir waren schots en scheef in elkaar gezet. Monteurs zeiden dat de we nieuwe zullen krijgen want de planken zijn scheef en de scharnieren hebben de onjuiste maat… Nou ok. Weer een maand wachten zonder succes, niemand belde ons op voor een afspraak voor bezorging en we kregen geen brief en geen mail, niets. Dus ik belde zelf op zoals altijd om te vragen wanneer de bank en de stoelen worden geleverd en deze tijdelijke voorzieningen worden opgehaald en wanneer komt de nieuwe dressoir en eettafel en worden deze scheve meubels opgehaald? We kregen een afspraak voor over 2 weken, prima.
Bank geleverd met de onjuiste maat (in de showroom was hij een halve meter langer) OPLICHTERS!  Stoelen waren vies en een stoel zelfs zoals ik al vermelde had boven gescheurd. Er zaten (en zitten nog steeds) overal deuken in. De afwerking is alsof het door een 10 jarig kind in elkaar is gezet.. We zouden een nieuwe tafelblad krijgen die niet hol was (ik heb nog nooit een mijn leven een tafelblad gezien die hol is, aan de uiteinden loopt je omhoog) en een nieuwe dressoir. Maar de laatste 2 kregen we niet want de de monteur zij dat het wel kon maken. Het enige wat hij bij het dressoir goed deed is de achterwand erin zetten (die paste namelijk er niet op en hing los op de grond) maar de deuren sluiten nog steeds niet goed aan (is erg moeilijk op de foto te zetten) en de deuren zij ten opzichte van elkaar niet symmetrisch de een is hoger dan de ander. De zijkanten van de het dressoir zijn scheef en een deur maakt geluid bij het open en dichtdoen. De eettafel kon hij niet maken dus pakte hij een nieuwe tafelblad uit de wagen (hij and inde wagen een nieuwe dressoir en nieuw eettafel maar wilde alsnog het zelf proberen) de eettafel-blad was ook net zo hol als de oudere blad! Wat een drama, ik dacht dat ik eindelijk normale meubels kreeg, dus niet.
HET ERGSTE VAN ALLES, nu kom het, de monteurs zijden uiteindelijk dat het niet aan hun lag, niet aan de meubels, niet aan woonsquare, niet aan de kwaliteit maar aan mijn vloer!!!!!!!!!!!!!! Min vloer zou scheef zijn! Nog nooit heb ik zoiets meegemaakt. Ze konden het zo makkelijk uitspreken alsof het heel normaal was en wilden mij overtuigen van die ongelovige kinderachtige smoes. Mijn hard houten vloer die mij enorm veel geld heeft gekost, die door een professioneel en gediplomeerd team is aangelegd IS NIET SCHEEF en is overal met een waterpas te bewijzen. En even ter informatie, onze woning is nieuwbouw en wij zijn de eerste bewoners dus aan de grond zal het ook niet liggen.
Een vraag waar ik serieus antwoord op wil, als mijn vloer scheef is zoals de monteurs van woonsquare beweren, waarom staat mijn keuken dan wel goed en niet scheef? De keuken staat tegenover het dressoir. Waarom is mijn TV-meubel niet scheef? Dat terwijl wij de keuken en de tv-meubel zelf in elkaar hebben gemonteerd. Ik weet wel het antwoord, het antwoord is dat er niets mis is met mijn vloer en onze keuken en andere meubels hebben wij gekocht bij winkels die hun afspraken nakomen, ze hebben ons verkocht en bezorgd wat wij exact zoals het in de winkel staat besteld hebben, hebben ons een hoogwaardige kwaliteit beloofd wat ook zo achteraf blijkt, de service is perfect en de afgesproken levertijd werd nagekomen, alles professioneel en eerlijk en dat kun je van woonsquare helemaal niet zeggen. Woonsquare komt na een half jaar aanlopen met een smoes dat mijn dure vloer scheef is!
Vorige week belde ik boos op en heb het hele verhaal opnieuw aan de telefoon uitgelegd. De onvriendelijke, harde persoon aan de andere kant van de lijn vertelde min dat ze een servicemonteur zou sturen om alles te onderzoeken. Na aandringen van mij beloofde zei dat hij binnen 2 dagen zal bellen om het tijdstip af te spreken. Dus ik 2 dagen wachten op een telefoontje, heb al mijn belangrijke afspraken afgezegd en doen thuis zitten wachten op de laatste redding, die na een week nog niet belde…. Triest hè?
Tot mij verbazing lag gisteren een brief van woonsquare op de deurmat. In de brief staat dat ik zelf foto’s moet maken van de meubels en ze moet opsturen. Ze nemen niet eens de moeite om iemand te sturen. Jullie nemen de klant niet serieus.
Er zijn dingen die je moeilijk met een camera kan laten zien. Ik kan met een camera niet aantonen dat de deuren van het dressoir niet normaal dichtgaan. Ik kan met een camera niet aantonen dat de eetstoelen slecht afgewerkt zijn door alle deuken die erin zitten. De zitbank is nu al bij de zitting ingezakt..!!! Dat kun je goed voelen maar niet goed fotograferen.
Maar goed ik speel het spelletje gewoon mee en heb foto’s gemaakt van dingen waar ik foto’s van kan maken en de rest tja… afwachten op wat jullie gaan doen.
Ik word moe van praten en typen, wat ik geschreven heb in deze brief is slechts algemeen verhaal en een samenvatting van de situatie.
Wij hebben spijt dat wij onze meubels voor ons eerste huis samen, bij jullie hebben gekocht.
Ik zal duidelijk zijn, wij nemen dit heel hoog en serieus op. Wij laten het hier niet bij zitten. Het is of nieuwe correcte meubels of wij gaan ons geld terugeisen.
Ik heb hierover mijn advocaat en mijn rechtsbijstandsverzekering ingelicht en hun wachten nog op een reactie van mij om hiervan een zaak te openen en een dossier aan te maken.
Ik ben klant en klant is koning, dus neem mij serieus en bezorg mij de meubels die jullie beloofd hebben of stort mij mijn geld terug, heel simpel.

Desired solution:

Of ik krijg zo snel mogelijk correcte meubels die mij beloofd zijn tijdens het kopen, met goed kwaliteit waar ik betaald voor heb en die perfect afgewerkt zijn zonder scheve deuren en deuken in de zitting en een holle tafelblad die niet op de poten aansluit en nog veel meer... Of ik zie zo snel mogelijk mijn geld teruggestort op mijn bankrekening die bij Woonsquare bekend is.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

All complaints of