Complaint: Boete, ik was me van geen kwaad bewust.

user-132506 on 08 October 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Beste,

Afgelopen vrijdag ging ik met mijn ov-chipkaart op reis richting Vlieland. Van Hilversum tot Leeuwarden kon ik lekker in één trein blijven zitten, en in Leeuwarden had ik slechts korte tijd om over te stappen. In Leeuwarden dus snel naar de trein gerend die naar Harlingen haven zou gaan.
Tijdens de treinrit werd ik gecontroleerd en heb ik een boete gekregen omdat ik had moeten uit en inchecken. Ik was me echter van geen kwaad bewust en wist niet dat ik met een andere vervoerder zou reizen. De conducteur was zeker niet vriendelijk en wilde niets van mijn verhaal horen. Ik weet niet hoe ik dit had moeten weten, en ik had echt wel willen uit en inchecken en gewoon betalen, ik was me echter gewoon van geen kwaad bewust.

Desired solution:

Ik ben me er nu van bewust dat er meerdere vervoerders zijn. Dit wist ik gewoon echt niet. Dit is een foutje geweest omdat ik het gewoon echt niet wist, en ik vind niet dat ik hier gelijk zo voor gestraft hoef te worden.
Graag zie ik dat de boete wordt kwijtgescholden en dat dit gewoon een 'normale' leerervaring kan zijn.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Arriva posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Beste, De link zoals genoemd in de 'oplossing' werkt niet. Tevens vind ik het verplaatsen van het probleem geen oplossing. Graag ontvang ik zo spoedig mogelijk een echte oplossing. Vriendelijke groet, Alice Schols

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezer er voor om uw reactie via ons eigen registratiesysteem op te lossen, dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen.
U kunt uw reactie rechtstreeks bij ons achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op

Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of