Complaint: Gillend aan de deur!!

user-132553 on 08 October 2012 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben op 23 sep een nieuwe winterjas voor onze 11-jarige dochter besteld bij Zalando.
De jas moest vooraf betaald worden en zou binnen 3 werkdagen geleverd worden.
We kregen op 27 sep van Zalando een mailtje dat de jas het magazijn had verlaten en onderweg was naar Post.nl.
Via een code (track&trace) konden wij de voortgang van de bestelling bekijken. Die stond vervolgens dagenlang op leverdatum onbekend. Na 4 werkdagen toch maar gebeld met Zalando. Ook zij vonden het vreemd, maar we moesten maar even geduld hebben. Weer gebeld en men beloofde een onderzoek te starten door eerst contact op te nemen met Post.nl. Dat hadden wij inmiddels al gedaan en daar bleek dat het pakje nooit bij Post.nl terecht was gekomen.
Toen ik dat aan de medewerkster van Zalando mededeelde werd ze nèt niet onbeleefd maar verzocht me toch dringend om dat aan hun over te laten, we moesten echt het “onderzoek”afwachten en als men er dan achter was waar de jas was gebleven zouden wij hem toegezonden krijgen. Gemaild met Zalando met de vraag hoe moeilijk het kon zijn om inmiddels een nieuwe jas te verzenden zodat wij niet nòg een jas hoefden te kopen, maar dat was tegen dovemansoren.
Wel kregen we een code voor 10eu korting op onze Vòlgende bestelling!!!
Vandaag een mailtje gekregen dat we toch echt het “onderzoek”moeten afwachten, maar dat ze “hopen”het onderzoek vòòr 17 oktober te hebben afgerond.
Het frustrerende is dat je als klant van Zalando overgeleverd bent aan de ‘wellichts”hopelijks”waarschijnlijks’, maar ondertussen zonder jas en 80eu armer maar moet afwachten!
Wij zijn netjes gesproken…’not amused’!!

Desired solution:

wij zouden het fijn vinden als Zalando net als veel andere bedrijven ons gewoon een nieuwe jas geeft en dàn het zg onderzoek zonder betrokkenheid van ons uitvoerd.
Als dat niet kan...zouden wij graag ons geld terug hebben (en dan niet over wèken, maar gewoon nu!)

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Zalando posted

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Voormeulen,

We vinden het erg vervelend dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen en bieden u hiervoor onze oprechte excuses aan. Zoals reeds aangegeven in eerdere contact momenten, onderzoeken wij momenteel waar uw pakket zich bevindt en zetten we alles op alles om deze zo snel mogelijk bij u te bezorgen. In onze onderzoekprocedure hanteren wij een periode van maximaal 3 weken waarbinnen wij het pakket proberen te lokaliseren en vervolgens bij u te bezorgen. Wanneer wij op 17 oktober uw pakket nog niet hebben kunnen lokaliseren, gaan wij over tot creditering van het aankoopbedrag. We gaan er echter vanuit dat wij u uw pakket voor deze datum kunnen aanbieden. In het geval dat wij overgaan tot creditering zullen wij u hiervan op de hoogte stellen via e-mail.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak en wij gaan er vanuit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Ilse van der Meer
Zalando Customer Care

All complaints of