Complaint: Glasvezel

user-132560 on 08 October 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ruim 3 maanden zitten wachten tot een monteur KPN Glasvezel zou komen installeren. Toen de monteur eindelijk langs kwam wist hij ons te vertellen dat Glasvezel helemaal niet mogelijk was in onze wijk. Nu proberen we al bijna twee maanden ons contract te annuleren / op te zeggen. Ook dit blijkt niet mogelijk. We zijn één keer terug gebeld door de afdeling opzeggingen, maar mevrouw was niet erg klantvriendelijk en heeft het gesprek op een gegeven moment beëindigd. De volgende dag zelf nog maar een keer met de klantenservice gebeld en die wisten mij te vertellen dat ze ons als klant hebben kunnen behouden en dat we tevreden waren!!! Nu al weer drie weken verder en steeds wordt er beloofd dat we worden terug gebeld. Helaas nog steeds geen telefoontje van KPN ontvangen.

Desired solution:

Het annuleren van KPN Glasvezel

All complaints of