Complaint: pakketje niet meer getraceerd sinds 2 oktober

user-132608 on 08 October 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Pakketje is niet meer getraceerd sinds 2 oktober, mogelijk door een sorteerfout.
Een week later nog niets gehoord.
V en D gebeld, deze hebben mij verder geholpen.
Was wel een telefoon gesprek van 8 minuten van 18 cent.
Wat volgens mij niet nodig is als selectvracht goed comuniceert.
En het ergste vind ik dat ik die kleding nodig had voor de schoolfoto van mijn dochtertje. Helaas te laat dus.

Desired solution:

Zou graag willen weten wanneer ik het pakketje kan verwachten?

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Helaas hebben wij de klant niet kunnen helpen en hebben wij hem moeten doorverwijzen naar de verzender van het pakket.

Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of