Complaint: Belachelijk behandeld

user-132669 on 08 October 2012 about Etos in category Drogisterijen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik was net bij de Etos (pieter calandlaan 212 in Amsterdam)en omdat ik maar 2 kleine puntenslijpers van het merk Bourjois paris nodig had had ik besloten om mijn kids snel mee te nemen (leeftijd 4,3 en 2). bij binnenkomst werd ik al naar aangekeken en niet eens om mijn groet geantwoord. vervolgens liep ik snel naar binnen met mijn kinderen en mijn jongste van 2 bleef staan bij de snoep bakken waar hij een poging deed om iets te pakken maar omdat ik hem riep deed hij niks. 1 collega duwde hem weg en sloot bijna de snoepbak dicht terwijl zijn hand er half in zat! zei er niks van omdat hij gelukkig net op tijd zijn hand weg deed. vervolgens ging mijn 2 puntenslijpers afrekenen en toen ik weg liep ontdekte ik dat de btw bedrag er niet in stond dus liep ik weer terug. met mijn zoontje opgetild stond ik bij de kassa terwijl er een medewerker geroepen werd die vond het raar dat ik een btw bon wilde voor de 2 net aangeschafte puntenslijpers en maakte een sarcastische opmerking (gaat haar helemaal niks aan of ik een btw bon vraag voor een klein bedrag het is zoiezo een zakelijke inkoop)in tussentijd rende mijn 2 dochters van 3/4 een rondje in de winkel en helaas viel er een fles shampoo (niks stuk gegaan) ze raapte het netjes op en bood haar excuses! ik hielp even mee en ik hoorde de 2 medewerkers klagen over mijn kinderen “niet normaal dit, belachelijk en on opgevoed…. ik irriteer me aan hun bla bla” ik liep weer terug naar de kassa en ik kreeg een kopie bon mee met de btw erop vermeld (weet überhaupt niet of ik deze bon kan gebruiken als ik straks mijn belastingformulieren invoer maar dat is niet het probleem! De manier hoe ze met mij en mijn kinderen omgingen is echt onacceptabel en dat 1 medewerker bijna de snoepbad dicht gooide om de handje van mijn 2-jarige zoon is niks minder dan belachelijk. Ik ben hier heel erg boos over en vind dit niet kunnen! Ik heb me erg ingehouden maar bij nader inzien had ik gelijk mijn mond open moeten trekken dus vandaar deze klacht.

Desired solution:

Ze moeten allebei op het matje geroepen worden en ik eis een excuses van beide dames die daar vandaag werkzaam waren. Als ze hun werk niet leuk vinden dan hoeven ze dat niet op hun klanten af te reageren. Ik ben een vaste klant van etos en ben nog nooit zo belachelijk behandeld.

Dit kan echt niet en ik was niet eens 3 min in de winkel en er werd zo geïrriteerd naar me gekeken en over me fluisterend gepraat.

All complaints of