Complaint: Nog steeds niet op de plaats van bestemming

user-132784 on 10 October 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 20 september heef een chauffeur van Selektvracht een retourzending bij mij opgehaald. Als ik nu op de site van Selektvracht mijn pakje probeer te traceren staat er nog steeds dat het pakje naar het sorteercentrum is gegaan. Maar vervolgens wordt er niets mee gedaan. Het bedrijf waar het pakje naar toe moet heeft het ook nog niet ontvangen, waardoor ik op mijn geld moet wachten. Dit is ongehoord.ook de chauffeur was onbeschoft. Hij noemde mij zomaar bij mijn voornaam, omdat dit toevallig op het pakje stond. Dit kan echt niet. Ik hoop dat ik nooit meer een pakje via Selektvracht krijg.

Desired solution:

Een fatsoenlijk antwoord van Selektvracht. Want als je belt zijn ze onbeschoft en zeggen gewoon dat er niks aan de hand is met het pakje.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Het pakket is op 21 september al naar de verzender van het pakket verstuurd. Wij hebben dit niet meer is ons bezit en kunnen de klant dan ook geen verdere informatie geven.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of