Complaint: pakje niet/verkeerd bezorgd

user-132929 on 10 October 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Volgens Track&Trace heeft u op zaterdag 6 oktober een pakje van Nelly.com afgeleverd op Fellenoord 41 te Eindhoven. Het juiste bezorgadres is Fellenoord 45 te Eindhoven. Op nr 41 zegt men op zaterdag 6 oktober niemand aan de deur te hebben gehad.
In de brievenbus van nr. 45 is geen briefje aangetroffen dat de zending opgehaald kon worden op nr. 41.

Het pakje is nu spoorloos.

Desired solution:

Dat u het pakje opspoort en op het juiste adres alsnog bezorgt: fellenoord 45 te Eindhoven.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben helaas de klant moeten doorverwijzen naar de verzender van het pakket. Zij kunnen verder een onderzoek opstarten.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of