Complaint: Administratiekosten en Herinneringen

user-132933 on 10 October 2012 about Afterpay in category Betalingsdiensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb wel vaker bij body&fitshop besteld en elke keer kreeg ik een acceptgiro waar ik alleen een handtekening bij hoefde te zetten en in de brievenbus te gooien wat ook gebeurden.Vervolgens de laatste 2 bestellingen kreeg ik geen acceptgiro meer binnen en kreeg ik een brief dat de eerste herinnering al was geweest en dat het een 2de herinnering was ik snapte er niets van ik belde afterpay service en vertelden ze dat ik in een verhuizing zit en zelden mijn email kon checken en dat ik voor deze keer gewoon de administratiekosten en alles betaalden maar dat ik bij mijn volgende bestelling gewoon een acceptgiro binnen wilden krijgen vanwege dat ik in een verhuizing zat en niet mijn email kon checken wanneer ik dat wilden. en de medewerker ging er mee akkoord en vervolgens bij mijn laatste bestelling kreeg ik weer geen acceptgiro binnen en kon mijn mail niet checken.En ondertussen heb ik mijn mail gecheckt en de eerste herinnering is al geweest en de administratiekosten zitten er weer bij.En vandaag is de uiterste datum van 2de herinnering anders komt er weer administratiekosten bij en ik heb geen internetbankieren dus ik kan het ook niet nu gelijk storten,Ik ben naar de bank geweest en mijn storting (spoed) dan nog zou het pas morgen op de rekening van Afterpay staan dus alsnog te laat.

Desired solution:

Dat ik gewoon voortaan een acceptgiro binnenkrijg zoals gewoonlijk net zo als de medewerker mijn had belooft.En dat mijn product zonder de administratiekosten kan betalen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Afterpay

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Afterpay

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Afterpay posted

Afterpay

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Consument geproken. Fijn gesprek gehad. Uitleg gegeven over digitaal traject. Klacht tot tevredenheid beide partijen opgelost.

All complaints of