Complaint: asociale busschaufeur

user-133009 on 09 October 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

vandaag (dinsdag 09-10-2012) wilde ik om 22:10 uur de bus 7 vanuit dordrecht centrum pakken richting sterrenburg. ik stond daar al te vroeg, maar beter te vroeg dan te laat. komt de bus 8 minuten te vroeg, maar hey ze staat er. dus ik ga voor de deur staan en lach vriendelijk naar haar, terwijl zij aan het telefoneren is. ze kijkt me aan en doet de lichten uit en negeert me vervolgends gewoon. dus ik helemaal overrompelt, maargoed 8 minuten is misschien ook wel een beetje veel. dus wachtte ik tot 22:05, dat is een normale tijd en je bent aan het werk dus dan denk ik van ophangen die telefoon, maar dat zei ik niet. ondertussen waren er ookal 2 andere meiden geweest die zij ook negeerde. ik klopte aan, dus ze deed de deur open (de telefoon blijft aan, ze hangt niet eens op) kijkt me arrogant aan en vraagt op een hele vervelende toon “” kan ik je ergens mee helpen?” dus ik van ja word het geen tijd dat we naar binnen mogen? verteld zij mij doodleuk dat het niet mag en dat we maar buiten moeten blijven wachten. dus ik stap eruit, hoor ik haar nog zeggen aan de telefoon ” zeikwijven (andere 2 meiden zeiden er ook iets van namelijk)” en deed toen de deur dicht. pas om 22:10 deed ze de deur open en vertrok ze vervolgens te laat weg.

Desired solution:

ik vind dit meer dan schandalig! ik hoop dat ze op het minst een waarschuwing krijg, maar eigenlijk ben ik van mening dat je zulke mensen niet in dienst moet hebben en hoop ik dus ook dat jullie dat in acht nemen!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arriva

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezer er voor om uw reactie via ons eigen registratiesysteem op te lossen, dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen.
U kunt uw reactie rechtstreeks bij ons achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op

Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of