Complaint: 3 verschillende verhalen van 1 bedrijf, hoe zit het nou?

user-133077 on 10 October 2012 about Lotto in category Loterijen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na telefonisch contact met 0800-1501 werd mij geadviseerd mijn saldo van toen 142 euro totaal in te zetten op zaterdag 13-10-2012. Dus op 08-10-2012 heb ik 98 euro ingezet, maar na een poging meer loten te kopen kreeg ik de melding dat ik het limiet van 100 euro per dag had berijkt! Dus op 09-10-2012 heb ik weer geprobeert in te zetten maar ik kreeg de zelfde melding! op 10-10-2012 kreeg ik weer de zelfde melding en werd mij verteld dat het niet een limiet per dag is maar per trekking (maar dat word niet vermeld op internet en ook niet door de voorige collega)! anders had ik voorige week ook 50 euro ingezet als ik het had geweten!

Desired solution:

ik weet het niet maar het is een beetje tegenstrijdig dat 2 personen van het zelfde bedrijf wat anders zeggen en het internet nog wat anders!?!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Lotto

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Lotto

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Lotto posted

Lotto

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant gebeld.

All complaints of