Complaint: geen levering en geen hulp bij niet-levering

user-133179 on 10 October 2012 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

na 10 dagen nog geen levering. Op woendag werd gemeld dat donderdag de levering zou plaatsvinden, op donderdag dat op vrijdag de levering zou plaatsvinden, op vrijdag op zaterdag, op zaterdag op maandag. Vervoglens gebeld. Toen werd me meegedeeld dat dinsdag de levering zou plaatsvinden. Gebeld. Een mevrouw die alleen maar gelijk wilde hebben. Woensdag gebeld weer dezelfde mevrouw aan de lijn die alleen maar gelijk wilde hebben en niets deedd. Vervolgens nog een keer gebeld en er gebeurd niets. Ik heb aangegeven dat ik mijn geld terug wil maar daar wordt niet op ingegaan.

Desired solution:

geld terug

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Zalando posted

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer Driessen,

De levering van uw pakket wordt momenteel onderzocht door onze medewerkers in samenwerking met PostNL. We doen er samen alles aan om uw pakket zo snel mogelijk te leveren. Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Zalando
Customer Care

All complaints of