Complaint: Selectvracht structureel slechte bezorger.!

user-115918 on 11 October 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Selectvracht structureel slechte bezorger.
3 bezorgingen in 14 dagen.
1e zaak:
Bezorging niet aan de deur geweest.Geen briefje in de bus.
Dit in tegenstelling wat selectvracht beweerde.
Na telefonisch contact moest ik het zelf maar op komen halen anders ging het retour.
2e zaak:
2 paketten laten bezorgen als cadeau op ander adres.
Iemand was hele dag thuis,geen briefje in de bus.
Paketten buiten neergezet kletsnat en voor iederen te bereiken..
3e zaak:
Bezorger langs geweest niet thuis briefje in de bus klopt..
Komen morgen tussen 9.00 uur en 15.00 uur terug.
Niet dus, weer een dag verprutst.

Desired solution:

Dit bedrijf kent geen oplossing, eerst moeten de gebruikers afscheid nemen, misschien gaan ze het dan begrijpen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Juist het niet kunnen vinden is een deel van het structuele probleem. De ICT werkt niet goed bij selectvracht. Daarom kunnen de bezorgers,de goede natuurlijk uitgezonderd,er een potje van maken.

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Helaas hebben wij onder het adres van de klant maar een zending kunnen vinden. Daar de klant het over 3 zendingen heeft hebben wij hem voorzien van ons mail adres om daar de klacht heen te sturen en zodat wij deze in zijn geheel in behandeling kunnen nemen.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden voor het ongemak.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of