Complaint: Service

user-133918 on 13 October 2012 about C&A in category Kledingwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een week geleden een jas gekocht bij de C&A. Nu ben ik net in de winkel geweest en is die jas opeens met 40% korting te koop. Ik heb aan een medewerker gevraagd of ik eventueel het verschil kon terug krijgen of eventueel een waardebon of iets. De medewerker kon niks voor mij betekenen, omdat het kaartje er al af was (terwijl ik de bon nog wel heb). Ik vind het een slechte service dat de c&a niks kon doen voor mij terwijl ik de jas net een week heb en dus de jas nog niet vaak heb gedragen. Ik werk zelf ook in een winkel en als een product binnen twee weken afgeprijsd wordt dan mag de klant terugkomen om het verschil terug te krijgen. Ik noem dat een stukje service naar de klant gericht. Zo blijven klanten terug komen, maar op de manier hoe c&a het doet dus niet. Zij verliezen klanten door deze (slechte) service.

Desired solution:

Ik ben tevreden als c&a mij het verschil terug geeft of mij eventueel een tegoedbon geeft.

All complaints of