Complaint: Onvolledig pakket

stevendepelsmaker on 16 October 2012 about Makro in category Groothandels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij de levering bleken een 10-tal latten te ontbreken. Gevolg, tuinhuis werd half in elkaar geplaatst en staat nu al ruim 7 dagen in de regen. De houten plankenvloer toont al schade van water en vocht. Ik zou prioriteit krijgen, ik kreeg één mail en één telefoontje…Dus tot nu toe windstil!

Desired solution:

- Compensatie voor de schade aan de vloer
- zo snel mogelijk levering van de ontbrekende latten.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Makro

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Makro

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Makro posted

Makro

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen door het Customer Service Center.
De klant is per e-mail op de hoogte gebracht.

Makro Customer Service Center

All complaints of