Complaint: ARRIVA WAARDELOOS. OV-chipkaartautomaten al bijna maand stuk zonder actie!!

user-134160 on 14 October 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Al enkele weken zijn in geheel Noord-Nederland (Friesland, Groningen) alle OV-chipkaartautomaten van Arriva stuk. Het is op geen enkele wijze mogelijk de OV-chipkaart op te laden. Dit omdat de automaten geen contant geld meer accepteren, en de PIN-functie structureel niet werkt. Op stations waar geen NS-automaten aanwezig zijn (en dus ook geen alternatieve oplaadmogelijkheden), kunnen reizigers dus niet hun OV-chipkaart opladen. De verantwoordelijkheid voor de automaten ligt bij Arriva, maar deze maken weinig haast het probleem op te lossen. Ik heb de afgelopen weken zo’n vier keer de klantenservice van Arriva hierover ingelicht, waarvan de eerste keer drie weken geleden, maar het probleem wordt niet verholpen. Op het station in Camminghaburen is de automaat al meer dan drie weken stuk, wat tot enorme irritatie leidt bij reizigers met een OV-chipkaart die plotseling een los kaartje moeten kopen, en daardoor soms ook nog de trein missen. Het is werkelijk schandalig dat Arriva zo met haar klanten om gaat.

Desired solution:

Zo snel mogelijk alle automaten repareren, liefst binnen 24 uur.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Arriva posted

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezer er voor om uw reactie via ons eigen registratiesysteem op te lossen, dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen.
U kunt uw reactie rechtstreeks bij ons achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op

Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of