Complaint: Ontevreden over verblijf op Het Meerdal.

user-134182 on 14 October 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben van 08-10-2012 t/m 12-10-2012 verbleven in een 4-Persoons comfort cottage op Het Meerdal. Reserveringsnummer: 558245 , Cottage 716.

Bij aankomst bleek al dat de bedlinnen vies waren, zaten een soort rode vlekken op. Ook was de vaat niet goed schoon, dat hebben we zelf allemaal kunnen doen bij aankomst. Ook vonden wij dat de Cottage niet fris rook(is de hele midweek gebleven), een hele muffe lucht, we voelden ons met de dag ook minder goed voelen. De cottage was ook niet goed schoongemaakt.

De verwarming functioneerde ook niet naar behoren, ene moment hadden we het ijskoud, en het volgende moment had je het gevoel in een sauna te verblijven. Snachts hoorden we rare geluiden, leek alsof er ergens een beest rondliep. Van slapen kwam dus niet veel terrecht.

We hebben geboekt met een kortingsvoucher van Prenatal. Wij zijn Friends van Centerparcs, en konden ook netjes aangeven dat we om 13:00 wouden inchecken. Dit was ook gelukt. Bij aankomst hebben wij ook gevraagd of onze voordeelvouchers ( voor bijv gratis bowlen) in het pakketje zaten, er werd ons verteld dat dit het geval was. Bij aankomst in het huisje bleek dit niet zo te zijn. Vervolgens hebben we dit bij de receptie nagevraagd, en er werd ons verteld dat wij geen recht hadden op de welkomstverassing en de voordeelbonnen, omdat we met een prenatal bon hadden geboekt. Dit stond echter niet op de reservering, en hier werden wij dus ook onaangenaam door verrast.

Daar komt nog bij dat we een huisje met stapelbed hadden, terwijl ik tijdens de boeking toch echt had aangevinkt dat wij een cottage zonder stapelbed wouden.

We hebben ook hinder ondervonden aan alle duitse jongeren in het park, die savonds door het park zaten te schreeuwen.

Al met al hebben we niet kunnen genieten van onze vakantie, en kijken niet met een uitgerust gevoel terug.

Desired solution:

Een ander verblijf op een ander Centerparcs, waar wij tevens ook gebruik kunnen maken van onze Friends voordelen, en kunnen verblijven in een schone cottage.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Eerste snelle reactie van Centerparcs is binnen. Echter de oplossing vinden wij niet redelijk. Centerparcs geeft aan dat wij de problemen niet gemeld hebben op het park, terwijl dit wel degelijk zo is. Sommige problemen waren niet op te lossen. Wel werd aangeboden de cottage opnieuw schoon te maken, echter had dat weinig zin aangezien wij dat al hadden gedaan. We hopen dat Centerparcs onze klacht(en) wel serieus neemt, en met een goede oplossing komt. Wij hebben niet van onze vakantie kunnen genieten, en willen dit daarom graag over doen bij Centerparcs.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Gast een begeleidende brief gestuurd met een cadeaubon geldig voor een volgend verblijf.

All complaints of