My complaint:
al maanden met energiedirect in onderhandeling. Mijn betaling gaat niet via incasso maar via een periodieke betaling maandelijks altijd opzelfde datum. Reden is dat ik geen auto incasso wil daar in het verleden bij ander energiebedrijf de jaarafrekening eerder van de bank is afgehaald terwijl ik de nota nog niet onder ogen had. In de 1e maanden ging het goed, tot ik ineens elke keer een e-mail kreeg dat de nota niet betaald zou zijn. Elke maand trouw de 23e van mijn rekening af. Afgesproken 1 termijn voor te lopen en dan zouhet geen probleem meer zijn , echter EnergierDirect accepteert niet dat je een betaling voorloopt en 2x betalen in een periode van 4 weken is al helemaal teveel want hun systeem stort geld terug. Nu de afrekening eraan komt is het helemaal gebeurd zou deze eind augustus hebben nog steeds niet daar een gedeelte (door terugstorten van hun) bij incassopartner staat. ik heb middels een klachten mail aangegeven dat ik aan de betalingsverplichting heb voldaan en als de administratie een probleem is dit niet neergelegd kan worden bij de consument en ook nog eens de kans op hogere kosten van van incassoburo.
Desired solution:
ik wildit opgelost hebben ook al betaal ik 6 maanden vooruit, als bedrijf mag je dan blij zijn, een klant die wilt betalen maar het onmogelijk wordt gemaakt betaling wordt teruggestort.