Complaint: Na 6 maanden nog geen werkende hd ontvanger.

user-134603 on 16 October 2012 about Canaldigitaal in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

na vele telefoontjes met onduidelijke antwoorden ,vele mails zonder antwoord,eidelijk een medewerker die zegt dat is defect als ik uw klachten hoor,opsturen.dit gedaan 27 sept.na 1 week reciver retour,maar lnb duo niet retour.weer gebeld meneer die is al verzonden,na een week weer gebeld,meneer,lnb kop is nog niet verzonden maken er spoed opdracht van.nu vandaag 19 okt. nog niets ontvangen.
heb nu na 6 maanden nogb niets aan mijn nieuw abonnement gehad ,wel betaald.ook de 3 weken alle zenders gratis nooit gehad.

Desired solution:

Mijn voorstel neem reciver terug en geef mij mijn oude abonnement.ook de kosten van duurder abonnement en kosten reciver retour.
of als e.e.a. toch nog gaat werken, compensatie voor telefoonkosten en abonnement meerprijs van 6 maanden,kosten opsturen reciver en lnb kop.met een groot excuus voor de ellende die ik heb met

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal

Message from from Klacht.nl

13 years ago - User added a review about the solution that Canaldigitaal posted

Canaldigitaal

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De Duo LNB heeft u inmiddels ontvangen. Ter coulance hebben wij u 2 maanden geheel gratis op uw abonnement gegeven, en de maand november heeft u toegang tot al onze zenders zonder meerkosten. Onze oprechte excuses dat het zo gelopen is, en wij zullen deze ervaring zeker meenemen in de verbetering van onze klantenservice.

Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

All complaints of