Complaint: koffieapparaat voldoet niet

maria j. on 18 October 2012 about Makro in category Groothandels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

de longhi koffieapparaat gekocht bij makro dordrecht febr 2012.
dit apparaat loopt telkens vast. 2 keer monteur aan huis geweest.de makro heft hem zelf uitgetest komt tot zelfde conclusie, het apparaat deugt niet.
2 keer opgestuurd door makro naar de longhi, volgens de longhi doen wij alles fout!!!!
Gebruiken verkeerde koffie, hetgeen niet het geval is.
Nu krijgen wij hem voor de 4e keer terug met de oplossing: espresso bonenen gebruiken. dit doen wij reedseen hele tijd dus….waarschinlijk gaat het apparaat over een poosje weer retour omdat het dan weer vast gelopen is.het apparaat deugt niet.

Desired solution:

geld 629 Eur ex btw gaarne retour!!!!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Makro

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Makro

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Makro posted

Makro

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen door het Customer Service Center.
De klant is per e-mail op de hoogte gebracht.

Makro Customer Service Center

All complaints of