Complaint: waardeloze bezorging

user-134850 on 17 October 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer, mevrouw Taks,

Wat vervelend om te horen dat het niet goed gaan met het pakje welke u bij drogisterij net heeft besteld.
Graag willen wij u uitleggen waarom wij in dezen niet iets voor u kunnen betekenen. Wanneer de verzender van een pakje via ons een pakje gaat verzender krijgen wij altijd eerste een digitaal bestand (voormelding) met daarin de melding welke pakjes wij allemaal zullen ontvangen die avond. Als wij dan de pakjes ontvangen kunnen wij deze direct sorteren en verspreiden over het land om ze op de juiste plaats af te leveren.
Van uw pakje hebben wij het pakje zelf niet ontvangen en tevens hebben wij geen voormelding ontvangen dat er een pakje voor uw adres aan komt van de verzender.
Als wij beide niet hebben, geen pakje en geen voormelding is het pakje niet al bij ons maar nog bij de verzender. Iets wat wij niet hebben kunnen wij helaas ook niet bezorgen. Om deze reden willen wij u dan ook adviseren met de verzender contact op te nemen.
Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Selektvracht B.V.

All complaints of