My complaint:
We hebben een klacht ingedient bij centerparcs (http://www.klacht.nl/centerparcs/klacht/ontevreden-over-verblijf-op-het-meerdal/)
Na 2 mails werd er besloten door Centerparcs “uit klantvriendelijk oogpunt” om ons een Voucher van 50 Euro aan te bieden voor een volgend verblijf.
Wij voelden ons absoluut niet serieus genomen, en aan de kant gezet. We hebben bijna 300 Euro betaald, voor een verziekte midweek. Centerparcs geeft aan dat wij de klachten niet gemeld hebben op het park. Echter, dit hebben wij wel gedaan.
Na nog 2 mails gestuurd te hebben aan Centerparcs met verdere uitleg, en het verzoek om ons alsnog een Midweek aan te bieden, krijgen we een mail terug, dat de klacht is opgelost, en of we tevreden zijn. NATUURLIJK NIET!
We hebben nog 2 mails gestuurd, waar niet op wordt gereageerd… wat is het dan voor manier, om vervolgens de klacht op “Opgelost” te zetten?
Desired solution:
Een nieuw verblijf op Centerparcs! En eigenlijk zelfs in een Premium Cottage, aangezien Centerparcs ons niet serieus neemt, en dit al dagen duurt, net na een vervelende midweek!