Complaint: Klacht opgelost?! Er is niet eens meer gereageerd.

user-134182 on 17 October 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

We hebben een klacht ingedient bij centerparcs (http://www.klacht.nl/centerparcs/klacht/ontevreden-over-verblijf-op-het-meerdal/)

Na 2 mails werd er besloten door Centerparcs “uit klantvriendelijk oogpunt” om ons een Voucher van 50 Euro aan te bieden voor een volgend verblijf.

Wij voelden ons absoluut niet serieus genomen, en aan de kant gezet. We hebben bijna 300 Euro betaald, voor een verziekte midweek. Centerparcs geeft aan dat wij de klachten niet gemeld hebben op het park. Echter, dit hebben wij wel gedaan.

Na nog 2 mails gestuurd te hebben aan Centerparcs met verdere uitleg, en het verzoek om ons alsnog een Midweek aan te bieden, krijgen we een mail terug, dat de klacht is opgelost, en of we tevreden zijn. NATUURLIJK NIET!

We hebben nog 2 mails gestuurd, waar niet op wordt gereageerd… wat is het dan voor manier, om vervolgens de klacht op “Opgelost” te zetten?

Desired solution:

Een nieuw verblijf op Centerparcs! En eigenlijk zelfs in een Premium Cottage, aangezien Centerparcs ons niet serieus neemt, en dit al dagen duurt, net na een vervelende midweek!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from CenterParcs

11 years ago - We hebben de gast per e-mail onze excuses aangeboden voor de ongemakken die er hebben plaatsgevonden tijdens het verblijf. Het park mocht helaas geen meldingen ontvangen. Dit is de reden waarom wij uit gastvriendelijk oogpunt een cadeaubon hebben aangeboden ter waarde van €50,00 wat overeenkomt met 25% van de door hun betaalde netto huurprijs. Met vriendelijke groet, Webcare Team Center Parcs Antwoorden

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Dit klopt, we hebben een 2 bonnen gekregen ( één van 30 en één van 20 Euro ) . Er blijft maar gezegd worden dat wij geen melding hebben gemaakt, echter hebben wij dat dus wel gedaan! Omdat dit blijkbaar niet in de administratie staat, krijgen we slechts 20% van de Netto huurprijs. Wij vinden dat onterecht. We hebben bijna 300 Euro betaald, en willen graag onze vakantie overdoen, dit lukt niet met 50 Euro. We hebben daarom voorgesteld om ons 75% van de totale som te vergoeden. Zodat wij hopelijk volgende keer wel kunnen genieten.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Er is niks opgelost. Wij hebben bijna 300 euro betaald voor een Cottage waar van alles aan mankeerde, wat wij ook hebben aangegeven bij de Receptie. Centerparcs maakt ons uit voor leugenaar en zegt dat we nooit bij d Receptie zijn geweest.. Dat is hun manier om onder hun verantwoordelijkheid uit te komen! .. En dan zijn wij nog nota bene "Friends'' ook van Centerparcs. Schande ! 50 Euro. Echt schande!

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Gast een begeleidende brief gestuurd.

All complaints of