Complaint: onterecht betaalde abonnementskosten

user-134951 on 20 October 2012 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In november 2011 heb ik een nieuwe telefoon aangeschaft bij belcompagny. Ik heb een abonnement afgesloten waarbij ik de eerste 8 maanden 24,50 zou betalen, daarna 48,50 met een looptijd van 2 jaar. In april van dit jaar ben ik tot de ontdekking gekomen dat ik geen 24,50 maar 150 euro per maand heb betaald. Ik heb vodafone gebeld die me doorverwezen naar belcompagny. Direct langsgegaan, volgens de medewerker was er een fout gemaakt die rechtgezet zou worden. Het teveel betaalde kon ik niet terugkrijgen, hij zou ervoor zorgen dat het teveel betaalde zou worden verrekend. Prima oplossing zou je denken. Vorige maand kwam ik er echter achter dat ik nog steeds, de hele periode dus, iedere maand 150 heb betaald per maand. Nu dus ongeveer 1200 euro teveel. Direct weer naar belcompagny gegaan en wat bleek; het voorstel wat in april door belcompagny aan vodafone was gedaan over de eerder ten onrechte betaalde abonnementskosten was door Vodafone afgewezen…. Ik ben hier nooit van op de hoogte gesteld.
De, overigens vriendelijke mevrouw van belcompagny heeft mijn klacht genoteerd en gaf aan dat het ongeveer een week kon duren voordat ik antwoord zou krijgen. Na een week ben ik keurig teruggebeld dat het wat langer zou duren. Belcompagny zou vriendelijk aan vodafone vragen of ik mijn centen terug kon krijgen. Twee weken gelden ben ik gebeld dat ze goed nieuws had, ik hoefde in het vervolg nog maar 48,50 te betalen. Op mijn vraag wanneer ik iets kon horen over het teveel betaalde kon ze me nog geen antwoord geven. Afgelopen vrijdag was ik het zat, naar mijn mening hoef je toch geen maand te wachten op een antwoord hierop. Ik heb gezegd dat ik uiterlijk maandag een antwoord wilde hebben en dat ik anders andere stappen zou ondernemen.

Desired solution:

Ik wil het teveel betaalde terug, ik heb 8 maanden ongeveer 125 euro teveel betaald en 2 maanden 100 euro.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from Belcompany

11 years ago - Inmiddels hebben wij de bevestiging gekregen dat de creditering is goedgekeurd, en hebben wij u op de hoogte gesteld. U heeft te kennen gegeven de creditering af te wachten. Bedankt voor uw reactie en met vriendelijke groet, BelCompany Webcare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Vorige week heb ik inderdaad het teveel betaalde teruggestort gekregen. Gelukkig is het opgelost.

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De creditering is inmiddels achter de rug.

Met vriendelijke groet,
BelCompany Webcare

All complaints of