Complaint: Bezorger trapt tegen deur

user-134971 on 17 October 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bezorgster bezorgt pakket en ik geef aan dat het pakket wel lang onderweg is geweest en dat DHL vanmorgen al is geweest. Mevrouw gereageerd geirriteerd en zegt dat ze daar niets van weet en alleen bezorgt. Heel langzaam typt ze info op haar machientje in. Ik vraag of het wat sneller kan. Nee zegt ze. Ik tegen en doe de deur dicht. Ze trapt 3x !!! tegen mijn voordeur. Omdat ze het vervelend vindt dat er gezegd wordt dat het traag is. Te bizar voor woorden. Ze wil wegrijden in de auto. Ben er snel naar toegelopen en er een pakketje uitgehaald, zodat ik tijd zou hebben het nummerbord te noteren. Deze heb ik uiteindelijk. Echt die mevrouw is gek.

Desired solution:

Compensatie en beripsing medewerkster.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from Selektvracht

11 years ago - Geachte heer/mevrouw, Spijtig te vernemen dat u niet geheel tevreden bent met de dienstverlening van Selektvracht B.V. Om u van dienst te kunnen zijn vragen wij u contact op te nemen met de klantenservice van Selektvracht onder emailadres parcels.customerservice@selektvracht.nl onder referentie [Datum + tijd – tekens, voorbeeld 20110307213108]. Graag ontvangen wij in uw mail uw adresgegevens en eventueel de pakketgegevens. Zodra wij uw email hebben ontvangen zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen om vervolgens met u naar een oplossing te gaan zoeken. Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Selektvracht B.V. Team

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben geen klantgegevens bij deze klacht. Om deze reden hebben wij de klant ons mail adres gegeven zodat daar de klacht heen gestuurd kan worden.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of