Complaint: terugvordering

user-135014 on 17 October 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In april 2006 zijn wij overgestapt van KPN Het Net naar een all in pakket (Televisie ,internet en telefonie)van UPC. KPN keurig afgezegd en dat werd schriftelijk bevestigd. Vanaf april 2006 werd er echter maandelijks 2,50 euro door de KPN van mijn rekening afgeschreven. Regelmatig gebeld met de KPN, maar helaas , ik kreeg nul op het rekest. Ook enkele malen een formulier “Intrekking machtiging” naar de KPN gestuurd. Zonder succes. Tot vorige maand heb ik elke maand 2,50 euro betaald (ruim zes jaar lang dus). Nogmaals KPN gebeld (begin september 2012) en toen wist een medewerker mij te vertellen dat dit voor het email adres was wat ik 6 jaar geleden bij ze had en dit had apart opgezegd moeten worden. Ik dacht dat dit onderdeel was van het ADSL pakket Voordeel Surfen, maar volgens de medewerker had dit dus apart opgezegd moeten worden. Dus zes en een half jaar elke maand 2,50 euro weggegooid. KPN is niet bereid het teveel betaalde terug te storten. Ik voel me misleid. Mijn vraag is :Kan dit zomaar? Staan zij in hun recht?

Desired solution:

Dat het teveel betaalde (6,5 x 12 x 2,50euro) teruggestort wordt op mijn bankrekening.

All complaints of