Complaint: KPN glasvezel hoe kom je eraf, zelfs als je contract is afgelopen!

user-135250 on 18 October 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wie weet hoe ik door kan dringen tot het verstand van KPN.
Ik heb in april 2011 een kpnglasvezel abonnement genomen.
Het goud pakket, met internet 100 MB up en down en televisie.
In februari krijg ik een klanttevredenheidsonderzoek en geef ik aan niet blij te zijn dat inmiddels mijn dure goudpakket, tegenwoordig standaard is, want het dure pakket heeft 500 Mb up en down en ik kan dat in mijn woonplaats niet krijgen.
Ik wordt gebeld, krijg een ander pakket en 90 euro ter compensatie (denk ik)
Nu in oktober 2012 ga ik verhuizen, kijk in mijnKPN, daar staat einde contract april 2012 en kan dus per maand opzeggen.
Helaas, in de andere systemen van KPN staat een contract verlenging (toen het pakket is aangepast) en de 90 euro blijkt nu voor een nieuw contract te zijn geweest.
Stond schijnbaar in de factuur van februari (die ik niet bekeken heb, ik betaal automatisch)

Mijn grote probleem is, bij KPN kijk niemand naar mijn opmerking dat in MIJNKPN iets anders staat.
Ze willen er simpelweg niet over praten,….en het grote nadeel is van KPN,….ze doen ook waar ze zelf zin in hebben.
Ik mag een klachtenbrief schrijven,…..en tussendoor blijven ze wel lekker cashen,…..

Het erge is de klantenservice is erg vriendelijk, maar helpen ho maar.
Ik heb de indruk dat dat een werkwijze is van KPN.

Schade : 350 euro,……

Zie bijlage: screen mijnkpn

Desired solution:

Ik wil KPN gewoon naar MIJNKPN kijkt en toegeeft dat hun systeem niet klopt en vervolgens mijn contract beeindigd per 25-10-2012!

All complaints of