Complaint: Ze zijn mijn pasje kwijt

user-135393 on 19 October 2012 about Fit 4 Free in category Sportclub/-school

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een tijdje terug op tijd mijn abonnement, samen met dan van 2 vrienden, bij Fit for Free opgezegd.
Heb er een paar weken later achteraan gebeld omdat ik geen reactie had ontvangen en mijn vrienden wel.

Nu wordt er iedere keer € 2,95 van mijn rekening geschreven. Ik heb hierover gemaild met Fit for Free. Zij beweren dat mijn pasje niet is ingeleverd en dat ik daarom dat bedrag moet betalen totdat ik deze wel inlever. Ook mag ik het pasje afkopen voor € 25,-

Uitgelegd aan ze dat ik mijn pasje, samen met die van de andere 2, heb opgestuurd naar hun en dat ik de enige ben bij die dit bedrag afgeschreven wordt. Hoe verklaar je dat van de 3 pasjes, 1 niet is verwerkt?

Inmiddels heb ik de incasso geblokkeerd via mijn bank. Heb vorige maand een mail ontvangen waarin ze zeggen dat ze de pasjes niet hebben ontvangen en dat er bij ons alledrie 2,95 per maand wordt afgeschreven. Ik heb al eerder gezegd dat dit niet zo is, dus lezen kunnen ze ook niet.

Nu is hun advies het pasje alsnog in te leveren of om deze af te kopen…

Gaat moeilijk als ik het pasje al ingeleverd heb he!

Desired solution:

Leren lezen en de administratie beter op orde maken

All complaints of